start fietsen met bagage - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van john anneke gouwerok de roos - WaarBenJij.nu start fietsen met bagage - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van john anneke gouwerok de roos - WaarBenJij.nu

start fietsen met bagage

Door: johnanneke

Blijf op de hoogte en volg john anneke

09 Juni 2011 | Nederland, Hoofddorp

De start was wat moeizaam eerst gefiets met toerclips maar met vaszittende voetjes is het moeilijk afstappen.
Na diverse pogingen en drie keer neerstorten een keer ten koste van een geknakte lantaarnpaal kon ik de schoentje en pendalen bij anneke inleveren
na een aantal ritten gestart met de eerst oefenrit met volle bepakking in 5 dagen heen en weer naar ELBURG vooraf gerekend ongeveer 200km met een rustdag in Elburg.
Bij de eerste stop Almere 50km om 15uur aangekomen aan de verkeerde kant van de snelweg en dus na wat toeristische omzwervingen en een onderdoorgang om 17 uur op de camping aamgekomen teller op 70km

  • 09 Juni 2011 - 11:34

    Rina:

    Leuk mensen! Ik blijf jullie volgen. Trap ze!

  • 09 Juni 2011 - 16:37

    Linda Meewisse:

    Succes en ik blijf jullie volgen. Ik heb het adres naar de andere dames van de Vrouwen van Nu gemaild zodat zij jullie ook kunnen volgen

  • 09 Juni 2011 - 22:26

    Sietske&paul:

    bedankt voor jullie leuke kaart!!veel rijplezier en probeer zo te timen dat jullie het peleton in de Pyreneeen tegenkomt, succes!

  • 11 Juni 2011 - 10:11

    Willy Piet:

    Halo John en Anneke,

    Wat leuk om jullie te volgen, ik kreeg het adres door van Nico.
    Gaat het goed we zijn nu 2 dagen verder sinds het vorige verslag, hou die lantaarnpalen maar in de gaten. Veel succes
    ik ga jullie volgen heb mijn emailadres opgegeven.
    groetjes veel liefs

    Wil :-)

  • 13 Juni 2011 - 14:25

    Erwin & Tilly:

    Hebben jullie speelkaarten meegenomen? Misschien komen jullie nog klaverjassers tegen!

  • 15 Juni 2011 - 23:14

    Randy:

    he pa en ma ziet er goed uit .
    lekker door fietsen ,dan ben je zo .wij gaan binnen kort mont vantoux en de galibe en de alpes deux h. op fietsen en dat dat is ook een eitje. drink een belgie's biertje en je ben zo in frankrijk. veel plezier randy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

john anneke

Actief sinds 04 Juni 2011
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 17710

Voorgaande reizen:

12 Juni 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: