fietsen2012 tot EU - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van john anneke gouwerok de roos - WaarBenJij.nu fietsen2012 tot EU - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van john anneke gouwerok de roos - WaarBenJij.nu

fietsen2012 tot EU

Door: johnanneke

Blijf op de hoogte en volg john anneke

24 Mei 2012 | Frankrijk, Parijs

FIETSEN 2012 DEEL 3
Allereerst dank voor de ondersteuning en leuke berichtjes die we ontvingen het help ons de koude voeten en de klimmetjes te doorstaan .
Moet van zoon Randy wat meer foto.s bijplaatsen
Nog even dag 11 het was zondag alles dicht alleen een donner kabap met warm vlees daar moet je het dan mee doen.
Dag 12 maandag 21-5 grijs en bewolkt
Montreul is een klein vesting stadje met een grote citadel beetje rond gekeken de sávonds lekker gegeten ter compensatie van gisteren ,alles leek te wachten op de start van het seizoen
Dag 12 dinsdag 22-5 bewolkt
Met de meeste dagen fris weer 15 graden is wel goed te fietsen we starten dan ook met een flinke klim en wind in de rug noord tot we toch in een bos de weg kwijt zijn de GPS helpt ons verder maar het mooie bos met die prachte beuken kastanjes hebben we mooi gemist ,ook de wilde dieren die er volgens het boekje zoude wonen? niet gezien.
Na een rit van 58 km aangekomen op de kasteel camping Port-Le Grand deze waren voor het seizoen flink aan het verbouwen er was niets te koop nog geen korstje brood en Abberville te ver .
Daar hebben we wat voor NOODPAKKETEN uit de bergsport kokend water erbij tien minutenlaten staan in een pannetje en klaar is het eten , 4 hadden we voor deze vakantie en dit was nr 2 dus nog 2 als er echt niets te koop is ,voor de eerste keer met eten voor de tent gezeten windstil en 19 graden en een klein zonnetje.
Dag 13 woensdag 23 -5 zonnig
De lente is wakker geworden en wij met een zonnetje we gaan naar het stadje EU nooit van gehoord maar misschien de toekomstige hoofdstad vande EUROPESE UNIE VAN ons allemaal met gr kerk en chateau en camping in het park, prachtig weer de zomer is begonnen en volgens berichten in nederland ook en aan het songfestival en het EK voetbal en dat moeten wij nu allemaal missen .
Naast ons op de camping stonden twee fietsers met tentje ook onderweg naar Spanje en van gelijke leeftijd we zijn dus zo gek nog niet er zijn er meerdere
De teller staat nu op 562 km na 14 dagen en zijn zonder omrijden bijna even ver als vorig jaar met 800 km
Dag 14 donderdag
We blijven heer een dag staan even genieten van het mooie weer en ik wil een fietspad bekijken over oude spoorlijn om af te steken en daar zit geen stijging in en er is vrijdag hier weekmarkt en dan stad de hele stad op zijn kop dat willen wij zien

• 25 Mei 2012 - 05:17

Erwin & Tilly:

Dat klinkt een stuk beter dan vorig jaar! Wij hebben goede herinneringen aan Treport aan de kust, vlakbij Eu. Heerlijke oesters, zijn goed voor de benen!

• 26 Mei 2012 - 10:46

Pien En Peter:

Nou gelukkig voor jullie dat het nu eindelijk mooier weer wordt, dan krijg je ook wat meer het vakantiegevoel. Heb nog steeds respect voor jullie doortrappers! Wij houden het hier bij een stukkie fietsen naar 't Twiske. Heel veel plezier en tot de volgende keer

• 26 Mei 2012 - 20:49

Wil:

Heerlijk wat beter weer :-D geniet ervan veel succes verder groetjes

• 27 Mei 2012 - 14:35

Ruud En Lia:

Heerlijk zo voor je tentje in een zonnetje. Dat wil toch iedereen?! Leuke foto's John - ga zo door, trapze ;o)

• 05 Juni 2012 - 14:19

Gerben (de Boerderij:

Hey John en Anneke. Het gaat gelukkig voorspoedig. Veel fietsplezier en doe voorzichtig. Groetjes uit het frisse Hoofddorp

• 05 Juni 2012 - 17:02

Sonja Geerts:

Hoi. Anneke en John. Gerben vertelde me dat jullie weer waren gaan fietsen.
    Helemaal geweldig Doe rustig aan Ik duim voor jullie en ook voor mooi weer.Lieve groet Sonja